Händelserik dag

Efter att ha blivit van med att göra ingenting de senaste dagarna sen jag tog studenten skulle jag endå kalla denna dag ganska händelserik. Vad har jag gjort då? Jo, så här är det, vaknade ganska tidigt, eller aa vid 10.15, satt vid datorn till klockan 11 typ, sen gick jag och O ner och gjorde frukost, kokte ägg, mackor, och så vidare. Sen tog jag på mig mina skor och traskade hem, väl hemma duschade jag, packade väskan och cyklade i motvind till stan, var på möte. Efter mötet gick jag och gymmade med Amanda, sen drog vi på stan, hittade ingenting, slutade med att vi käkade på Burger King (nya favoritstället) och sen tog vi oss varsin glass på Trädgårdsfiket, mys. Efter denna trevliga stund så cyklade jag hem igen, motvind även denna gång, suck. Plus en tung väska över axeln på det. Men blev glad när jag kom hem och hade fått post, hihi. Inget vykort om det är de ni tror, nej från Telia och Handelsbanken, mitt kort hade äntligen kommit så nu kan gladtjej90 ladda ner roliga appar till sin kära mobil. Dock håller jag på med pogramuppdatering right now, och endast 27 minuter återstår...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0