A New World In The Morning

Hallå. I skrivande stund sitter jag hemma hos mina förärldrar (det låter som jag har flyttat, men är sällan hemma, därför ju) och dricker kaffe. Det är så avkopplande och harmoniskt. Lyssnar även på en låt som stämmer in på mitt liv just nu. Snart kommer min mor hem, hon är och gör ett guld värt ärende åt mig. Då ska vi äta lunch. Sen ska jag in till stan. Nu när jag har tagit studenten betyder det att jag officiellt är vuxen. Vad ska jag göra då? Jo jag tänkte gå och skriva in mig hos arbetsförmedlingen då, och även gå till Kunskapstorget och lämna in mina betyg som de behöver (ang mina planer till att läsa diverse ämnen i höst ) Ajuste måste även gå till banken och sätta in lite cash på ett konto som jag har tänkt skaffa, vill alltså öppna ett nytt konto. Sen var det väl inget mer som är jätte jobbigt, jo. Ska gå förbi Telia också och göra ett ärende, förmodligen mindre jobbigt. Mest kul hoppas jag! Avslutar stan med att gå och träna. Känner att det är dags nu efter nästan en månads uppehåll, har varit så mycket annat med balträning och avslutning ju.
På tal om balen, bilderna kommer i dagarna.. Ska bara fixa klart alla.

Bilden under föreställer mig på fotograferingen på baldagen.
BAL
Everybody talks about a new world in the morning. A new world in the morning so they say.
I, myself don't talk about a new world in the morning. A new world in the morning, that's today.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0