Tränat idag

Det där med rubiker, hatar de. Kommer aldrig på någon passande rubrik, väldigt sällan iallafall, men strunt samma. Idag har jag tränat efter jobbet! Länge sen jag var och gymmade, säkert tre veckor sedan, så det var på tiden. Körde på crosstranien. Bara för jag inte har varit och gymmat på tre veckor betyder inte det att jag inte har motionerat/rört på mig, för det har jag vill jag lova. Jag cyklar till och från jobbet varje dag, 8,5 kilometer dit och 8.5 kilometer hem, vad blir det? Över 1,5 mil. och vad är 1,5 mil x (gånger) 5? Jaaa, tänk så många mil jag trampar i veckan, schysst ju. Älskar att cykla till jobbet på morgonen, så härligt, så lugnt, så uppiggande.


aa ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0