Snart är de fredag

Upp vid 6. Fara till jobbet. Jobba 07-16, vänta i 1,5 timme på att dra hem. Duscha. Cykla till Flamman. Mot Oscar. Laga mat. Se på Vänner. And here I am! Lyssnar på lite musik och försöker komma på lite ny musik till en ny spelista man kan lyssna på när jag cyklar till jobbet, för det behövs lite ny peppande musik i öronen, speciellt i morgon, om vädret fortsätter som det är nu iallafall, det regnar jätte mycket, vilket inte är fel när man är inomhus, nae då är det jätte mysigt men att cykla i cirka 8,5 kilometer i spöregn är ingen hit azz.
Men men på tal om någonting annat, jag tror jag gjorde min första egna matlåda till jobbet nyss, någonsin! Annars har jag ju haft med mig mat morsan gjort, eller köpt lunch på närliggande restaurang, (jaa ni fattar) men denna mat har jag stått och lagat (Oscar hjälpte till att skära tomtater +++++ i kanten) själv och packat ner i min lådi, så dää så! Haha märks att det inte händer överdrivet mycket i mitt liv, men hör och häpna, ikväll klagar jag inte!

Yep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0