Onsdagen den tjugonde juli

Tiden går fort, sommaren går fort. Vet inte om jag gillar det, vet inte. "Är det jobbigt att tiden går och att man blir äldre eller kul att vara med?" Jobbat idag, as usual, drog hem, hade fått post, blev glad, duschade, gjorde mig i ordning och nu sitter jag här. Väntar på mat. Det blir väldigt god mat ikväll må jag säga, kantarellmackor. Älskar kantareller! Igår blev jag bjuden på stekta kantareller till färsk potatis och grillad kycklingfiléer, helt fantastiskt gott. Känner mig lite bortskämd, kantareller är verkligen sjukt gott. Jag har ju mitt ställe i närheten där jag brukar gå om somrarna och hösten och plocka mina svampar, sweet. Älskar naturen, älskar kantareller. Haha. Nu luktar det verkligen gott. Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0