Lite häng på stan

Efter jobbet drog man ju en sväng förbi stan, för på söndag drar jag och min bästa Oscar till.... Rhodos! Det hela kom väldigt spontant, även fast jag har vetat det i snart en vecka kan jag knappt fatta att vi ska dit, eller det kanske jag visst kan men hur som helst ska det bli så himla skönt! Då har jag jobbat färdigt efter fem veckors slitande, vad passar då inte bättre med att åka till Grekland och ta det lugnt, dricka godsaker, äta gött, ha det gött i solen, och bara umgås och ha det alldeles underbart? Ska bli för himla fint iallafall.
Efter jobbet som sagt drog jag och Oscar på stan, gick till Forex och växlade pengar inför resan, gick även förbi Bokia där jag fick med mig tre böcker som jag ska läsa när vi är där, lär väl knappast läsa mer än en bok, men vem vet.. Köpte även en ny bikini och strandklänning på rean hos Bikbok, ägigt..

Böcker, bikini, klänning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0