Hej natten

Tjaa. Fredag kväll. Fick den kvällen jag velat ha, godis och tv. Hade tänkt se lite typiska "tjejfilmer" men det blev icke så då jag inte orkade få tag på några, haha dock så tänkte jag se på One Tree Hill så småning om, ska precis börja på säsong 8 (tog ett nästan två månaders om inte mer) långt uppehåll från serien, så känner på mig att det kommet bli ett kärt återseende.
På tal om något helt annat, det är en på jobbet som brukar ha med sina hundar ibland, det är en morsa och hennes tre valpar, alltså ni anar inte hur mysiga de är. Så himla söta och roliga. Saknar att ha en hund, saknar min Tindra. När jag är vid hundar väcks en ny Ebba till liv.

valpi
valpi
Så himla fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0