Finally over, eller?

Och där har jag jobbat färdigt, fem veckor på återvinningen. Det har gått rätt fort faktiskt, det känns som det var i går jag precis hade börjat och hade fem (långa) veckor framför mig. Men nu är det över, kanske kommer sakna det lite, eller? Jag vet ej.
Är iallafall hos brorsan nu, väntar på Oscar. När han kommer ska vi åka och handla och sen åker vi ner till Gryt där vi möter våra vännner. Ska spendera kvällen (och natten där) och ha det trevligt. Men vi drar väl hem rätt skapligt i morgon så vi hinner att packa och förbereda oss inför Rhodos. Vi åker som sagt dit på söndag, det ska bli så himla kul :)
Uppdaterar mer i morgon då! Ha det gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0