Pappa 50 år

Idag fyller min far 50 år, ohoj vad tiden går. Hoppas pappa och mamma får det trevligt på deras norska kryssning, hehe. På lördag ska gubben firas. Har mina planer på jag ska ge han. Mamma fyller också år snart, om en drygt en vecka. Vet nog allt vad jag skall ge henne också, fint då.

Vad gör jag nu? Jo. Sitter hos O och försöker hitta en balklänning till mig. När jag väl hittat en klänning jag tycker är fin och så börjar jag tveka, tänk om det finns en annan som är finare? Tänk om jag inte passar i den? Ska ju beställa en klänning från nätet så de syr upp klänningen efter mina mått. Men det blir nog bra. Måste dock ta och bestämma det snart, innan det börjar bli för sent.

Nu har jag ätit upp all Oscars choklad typ, det känns inte så snällt. Ska på promenad sen. Plugga?

våren 09

Jag tror våren kommer snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0