Ma baker

Look. I London gjorde jag mitt första besök på Starbucks Coffe,  alltid velat fika där, och när jag gjorde det passade jag även på att köpa med mig en mugg hem. Nice. Lip smacker med smak av Coca Cola Vanilla passade jag även på att köpa när vi besökte Prime Mark (och en massa andra smaker med, hehe)

Starbucks , Coca Cola Vanilla

Just nu är jag hemma och fixar musik som vi skall lyssna på i morgon när vi partajar här hemma. Gött. Måste gå ner och städa rummet sen. När jag kom hem från skolan gjorde jag föresten kyckling med pressad potatis med god sås, as gött. Kände att jag var värd det efter att ha spenderat de tre senaste dagarna på gymmet, jajamän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0