Hej där, wazzup, nothing , u? Haha lol

Hej!
Befinner mig i skrivande stund i skolan, datasalen på den övre våningen. Det är snöstorm ute, något jag tycker är rätt synd, då jag hade trott att våren sakta men sääkert var på väg, men icke sa nicke. Egentligen spelar det väl ingen roll. Har alltid sagt att det ska vara snö från december-februari eftersom det är vintermånader, men i mars, då jävlar ska det smälta. Längtar efter att få ta på sig vårskorna, och aningen tunnare kläder, få pirr i magen och fnatt av alla vårkänslor ♥

Idag är det en ganska lång dag i skolan, mycket att göra. Efter skolan ska jag förbi banken och stan en sväng. Efter det tänkte jag dra och gymma en sväng. Skönt. Älskar att gymma, hoppas jag aldrig kommer tröttna på att träna - peppar peppar. Snart går mitt gymkort ut, ska nog skaffa ytterligare en månad, sen får vi se längre fram ifall snön har försvunnit och man kan börja springa utomhus.

Ikväll ska jag städa hos fiskis.

ss
Gammal bild från ettan när vi var i trädgårsföreningen, första april. VÅRIGT!
sa
Samma dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0