En sån där jag har ingenting att göra lista

Bästa promenad: En vårig dag då solen skiner och grönskan håller på att väckas till liv
Favoritgata: Jag vet faktiskt inte
Favoritdrink: Är faktiskt inte så mycket för det där med drinkar, men visst är det gott med en white russian en sommarkväll på uteserveringen
Bästa mikromaten: Fiskpanetter kanske
Favoritförort: Vad räknas som förort i Linköping? Typ alla ställen utanför stan? Får jag säga mitt eget område, Ekholmen och Vidingsjö?
Fikar gärna på: Ågatan bar och café 
Bästa lunchställe:
Ming Palace funkar för mig
Bästa brunchen: vet inte azz
Bästa baren: The Minories i London, mer som en pub kanske, vad är skillnaden?
Senaste Stockholmsupptäckt: Att det kanske inte är en sådär jättebra idé att gå på Grönan en sommardag när hela Sverige ska dit
Senast sedda teater-/dansföreställning: Oscars syster dansföreställning med skolan
Senast sedda utställning: Efter Klara gymnasiums estetiska verksamhet
En bra gå bort-present: Vin
Läser just nu: En bok jag köpte i London
Läser helst: Gossips
Favoritfärg: Många vackra färger
Favoritmärke: Har inget
Favoritskor: Tygskor
Klädkonto per månad: Va?
Motionerar: runt ån senare idag men ska förövrigt börja göra det 3-4 gånger i veckan
Mest överskattade affär: Jadu 
Favoritprodukt på Systemet: Någon fin öl eller Aquatini (stavning?)
Favoritprodukt på Apoteket: Deras olivprodukter, mumma
Bästa fyllekäket: Allt går ner på fyllan, typ
Lyssnar på:  Noir Désir, just nu iallafall
Bästa förfestmusiken: Det jag tycker är bra
Senast gnolade: Kommer inte på
Senast köpta skivan/-låten: Så mycket bättre
Mitt sämsta köp någonsin: Jävla skit mp3 som bara går sönder
Dansar helst till: Dansar?
Senaste impulsköp: Min parfym som var ett av de bättre köpen på ett bra tag
Senaste secondhandfyndet: En teburk
Fulaste klädfärg: Neongrönt kanske
Användbar pryl: Mobilen
Mode jag aldrig vill se igen: Vet inte 
Värsta huvudbonaden: Von Dutch / Fon dutch kepsen kanske, nä jag vene azzz
Bästa huvudbonaden: Fina stora hårspännen och diadem
Favoritaccessoar: Örhängen
Bil/Transportmedel: Buss, bil eller cykel
Återvinner: Ja
Hejar på/håller på: LHC
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Lyssnar på musik döh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0