Elektrisk

Tjabba
Är i skolan nu, sitter och pratar med Jossan och Amanda. De är nice, det pratas om sportlov, studentveckan, vackert väder och dylikt. Rätt nice. Samtidigt dricker jag mitt kaffe och känner en varm känsla i hela kroppen.

Igår drog jag in och gymmade på kvällen, vilket jag känner mig grymt duktig över! :D Dock så fick jag lite ont i foten efteråt, men det blir nog bra. Funderar på att gymma idag igen, då mitt gymkort går ut i morgon typ. Men ska nog förnya kortet en månad till då det inte går att springa utomhus nu, eller det går väl... Men det är halt, och kallt.

Vid halv 10 har jag världens hål till 13.00, rätt segt. Funderar på vad man ska göra då. Kanske dra hem en sväng, men njaee, vet ej. Sånt som märks.

Ikväll ska jag och O laga Tacos! Fifaeen vad gött! :D Gotta love it


kebab är gott men nae circus blev det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0