En måndads frånvaro

Om två dagar är det exakt en månad sen jag skrev här i sista gången. Varför det inte har blivit något skrivet sedan dess är för att jag har faktiskt inte haft någon vidare lust att skriva, det har hänt så mycket. Ville njuta av mina sista lediga dagar av mitt "sommarlov", eller?
Det har hur som helst hänt en hel del saker sen sist.

* Vi drog till Rhodos
* Vi var i Gryt
* Jag började skolan
* Vi har åkt till Oscars land och fiskat kräftor
* Oscar började på Universitetet
* Har träffat kompisar och haft kul

Ja men det har hänt lite saker och lusten till att blogga var inte så stor. Men ska se till att det blir några inlägg då och då. När jag känner för det helt enkelt.

Idag har jag hunnit med att betala räkningar och gjort en liten planering inför kommande tid, typ. Jag ska laga mat snart och sen bege mig mot skolan. Har matte idag. Ja, jag läser nämligen Matematik B. Läser även Naturkunskap B samt ett till ämne (möjligtvis Rättskunskap om den kursen börjar någon gång, annars får jag välja till ett annat ämne) Efter skolan ska jag gå till Gymmet och träna, long time noo seen. På kvällen ska jag förmodligen träffa Hannah
! Pzz


På Rhodos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0