Vidingsjö Motioncentrum

Oj, var ett tag sedan man skrev här då, blivit lite seg på den fronten, nejdå. Det har bara gått två dagar, har haft mycket att göra ni vet. Hur som helst vill jag ta och berätta lite om vad jag och min man gjorde igår. Vi drog till Vidingsjö motioncentrum. Gårdagens träning skulle innebära (enligt schemat vi följer i tidningen) 10 minuters jogging, men då det kändes lite väl lite sprang vi i 10 minuter, sedan vilade 5 minuter för att slutligen springa i en kvart. Det gick jätte bra tycker jag. Jag tror det beror på att vi lyssnade på musik, vi brukar inte ha musik när vi springer tillsammans (vilket vi gjort det senaste året typ de få gångerna vi har sprungit), men det var ju asbra när vi väl hade det, ha peppande musiik i örönen + springa = sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0