Trött tjej 90

Idag har varit världens jobbigaste dag typ, låt höra? Aa visst. Dagen började i morse då klockan ringde klockan 6.00 (brukar gå upp 07-07.20 på vardagar annars) , men inte kunde man gå upp då, det bara gick inte, sov lite halv dåligt till klockan slog 06.30, upp, göra sig i ordning, försöka äta men då jag var för nervig i kroppen gick det inget vidare, drog till skolan, kom till skolan, förberedde powerpoint. Redovisade på Kultur och Idé historian, skööönt att ha det gjort, myees! Annars har jag varit i skolan och fått saker gjorda hela dagen, hade våran sista mentorstid ever där vår snälle mentor Johan bjöd oss på fika som bestod av tårta, gissa vem som blev jag? Eller vilka?  Alla. Körde musik quiz vilket var skoj hehe, slutade skolan, tränade lite dans med älsk, drog till baltränigen, gick rätt bra. Var där i en timme och hängde, drog hem, åt mat, dog av trötthet, somnade en timme, satte på datorn och här är jag nu. Är verkligen så himla trött, snart ska jag och O titta på någon film vilket skall bli väldigt välbehövligt och gött, men först måste vi städa rummet för i morgon kommer städerskan.
Innan vi ska städa rummet tänkte jag bjuda på några bilder från när vi var i Kläppen. Vill även påpeka att fifan vad jag älskar att vara i Fjällen och åka skidor, det är så himla underbart. Det är verkligen en känsla av frihet och jag känner verkligen att jag kan njuta av livet på ett helt fantastiskt sätt när jag är där uppe, det är spännande och njutfullt, mm gud vad jag älskar det. Är så glad att jag har fått chansen att följa med min älskling och hans familj dit hela två gånger, hoppas att det blir fler. Skidåkning är verkligen en ny hobby för mig.
sss
ss
sss
ss
aaa
oh y3ah
aaaa
trkk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0