Träningen

På lovet har det inte tränats överdrivet mycket, om vi säger så, tre gånger på nio dagar.
-  Förra lördagen på gymmet - crosstrainer samt rygg samt situps
- Igår bar jag O och C oss iväg till Vidingsjöspåret och sprang 2,5km
- Och nu idag då, jag och Carina for iväg till Vidingsjö idag igen, men denna gång körde vi 5an, jogga 5 min, intervaller, gå, intervaller, gå intervaller, gå sen löpning och så vidare, alltså ett slags intervall pass.

Det var rätt jobbigt idag men gud vad skönt det kändes efteråt. Grejen med hela det här var att Carina läste i tidningen om ett 9 veckors träningspass, där man måndagar onsdagar och fredagar ska följa detta schema, och vi valde att köra på det för att få igång det där med träning och allt vad det innebär, iallafall få upp kondition och styrka. Idag var alltså första passet, i morgon är det vila. Men på onsdag blir det 20 mins jogging..
Ska bli underbart att äta grillat efter ett sånt här pass. Gott som fa-an.

tr'na

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej! :) då är du lika gammal som jag då :) Jag skulle nog säga att jag är nybörjare, har hållit på i perioder. Men har lätt för att tappa suget. Blir lätt till en soffpotatis då jag inte orkar ta mig ut. Hur går det för dig?

2011-04-27 @ 21:23:42
URL: http://nuspringervi.blogg.se/
Postat av: CHRIS BROWN

SAKNAR DIG DU FÖRSTÅR INTE ÄGGEEEEEET<3

2011-04-27 @ 23:31:39
Postat av: Anonym

Saknar dig meed BOO!!!!

2011-04-28 @ 10:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0