Jajaj

Fredagen blev inte alls som jag hade tänkt mig, hade sett fram emot den hela veckan. Men sen hände en grej som sög ur all min glädje och all min energi. Sved i ögonen, kände att jag skulle inte vara så party på kvällen och få ut något av att dra ut, så jag valde att stanna hemma i stället, i min ensamhet. Spelade Sims, somnade vid tolv. Gött. Att jag bara tio timmar tidigare tyckte att livet ägde, att de kunde vändas så snabbt, why? Men ska inte gräva ner mig totally, ska kämpa mig uppåt och klara detta på ett eller annat vis. Det ordnar sig alltid på något vis, så det så.
Ah idag då? Vaknade vid halv tio sådär, har precis ätit frukost och borstat tänderna, så nu är jag redo för att hitta på något, vad det nu ska va? Eller jag vet vad jag vill göra. Tänkte cykla in till stan och gymma, efter det kanske hälsa på storebror ifall han är hemma. Ikväll blir det myskväll med min älskling förmodar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0