Glad Påsk!

Ska alladeles strax bege oss mot en annan del av Hjulsbro, my hood. Ska på påskfirande hos min familj, ska bli jäkligt gött tror jag och Oscar och jag har inte ätit någonting idag så vi ska kunna äta asmycket mat, haha mat är fan bland det bästa jag vet, är så himla sugen, på allt! Janssons frestelse (ja den frestar mig oerhört mycket) , omelett, revben, kötbullar, lax, potäter och allt där emellan, sen tror jag att det kommer finnas massor godis också, hoppas! På tal om godis så fick jag två påskägg igår, av älsks familj och av älskling himself, tack, made my day <3 Love it.

Tänkte bjuda på några bilder nurå från i förrgår då det blev lite grill..

slsls
slsls
slslsls
slksks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0