Brandstationen nästa & Hannahs födelsedag

Tjenare. Sitter i skolan nu, har ingen lektion förns (östgötska) vid kvart i tio, då ska vi samlas i klassrummet och sen börja traska till brandstationen där vi ska göra ett studiebesök, intressant. Dock är jag så himla trött, även fast jag druckit lite kaffe tycks inte det pigga upp mig, kan det bero på att kaffet var ljummet? Ska se om jag kan hitta något varmt kaffe, höhö.. Vädret är inget att hurra för heller..  Men en sak som är värt att hurra för är att idag är det Hannahs födelsedag! Grattis på dig Hannah 19 år gammal, det skall fires i morgon för då vamos a la Estocolmo. Grymt.

jd
Jag i huvudstaden i somras.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Man tackar, man tackar Ebba :D Snart blir det en ny tripp till Stockholm!

2011-04-09 @ 17:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0