mitt smultronsmycke

♥♥
hallo där. what's up. sitter och dricker mitt peachmango tea, eller har inte börjat ännu men snart så. hannah och martin var förbi här en stund sen och hämtade ved, för i morgon vankas det grillning. luktar gott och är jätte trevligt typ.

drog en fivetastes med max förut efter skolan. gott och värt, för ingen mat blev det ju här hemma. annars har jag inte gjort så värst mycket. nä ingenting alls. måste skaffa ett intresse. försten köpte jag angel säsong one förut, nice. har jag och min smultronpaj avsnitt att spendera.

på tal om bloggen, känner att det behövs någon bild här, för den är ju inte så rolig. så här bjuder jag på en..

ss
gammal, då sommaren var som bäst. 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0