kvällspromenad

tjena
när det vankades kväll i staden tog jag på mig mina skor och tog ett varv runt ån, promenerade alltså. det var härligt, förutom att mina hörlurar är borta så fick ta några andra som det är glapp i, skitjobbigt. tog en sväng förbi oscar sen, vi tittade på biggest loser. sen gick jag hem. måste duscha och packa ner idrottskläder till i morgon.. så jag slipper göra det på morgonen, d.v.s gå upp tidigt.

här under kommer några bilder från dagen, haha, ofta jag tog tag i det. kan bli kul att titta på någon gång och minnas denna dag, eller.

13 september

Kommentarer
Postat av: Cissi

fin du är! :)

2010-09-20 @ 23:51:37
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0