It's a living thing

Hej!

Idag är det fredag. Fredagen den 24:e september, ohooj vad fort tiden går, eller? Nyss var det sommar. Jag fyllde 20 nyss, nyss var jag på Emmaboda och det var party. Men jag klagar inte, för ju längre tiden går desto mer tid har jag varit tillsammans med min pojkvän! Vi firar åtta månader idag. Det är mitt längsta förhållande ever, det känns helt magiskt. Jag har aldrig känt så här förut. Det känns så himla bra. Min kärlek till dig är oändlig!


Inlägget innan är skrivet igår men postat idag då datorn dampade sig igår, eller internet iallafall. Tänkte att det var värt att posta det nu, än att inte posta det alls..


Nu ska jag äta mat, tacos får vi idag! Glad_tjej90! Sen ska jag promenera till Oscar. Vi ska fira ikväll, eller fira och fira. Vi ska ha en trevlig kväll och pussas lite extra mycket för åtta månader ihop iaf! ♥

8 mån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0