Hej

Jobbig dag, psykiskt. Idag har jag inte kommit bra överens med mig själv, det beror nog på att jag är vädligt trött egentligen, eller jag vet inte. Tänkte ta och berätta lite om dagen iallafall. Imorse hade jag sovmorgon, började 09.40 närmare bestämt, skolan var helt okej, tråkig dock, eller inte tråkig så, men jag hatar torsdagar för det är inga "roliga" lektioner då.. Efter skolan drog jag hem, och läste en bok lite. Sen somnade jag. När jag vaknade upp var mitt humör sämst, skit också. Mådde skit då. Men fick höra lite härlig info som jag hoppas blir till verklighet, och en promenad på det gjorde susen. Rensa mina tankar behövs ibland.. Det gäller att tänka positivt.

Snart tänkte jag gå och läsa lite och sen sova, trots att jag sov rätt länge i eftermiddags är jag trött nu. I morgon är en ny dag, med nya möjligheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0