And you think you look like James Bond when you're smoking your cigarrrrr.

HEY.
Den här dagen har varit väldigt skiftande, eller mitt humör alltså.. Började på lunchen med en glasbit i maten, what the heck.. Hur fan har den hamnat där, jag fick för mig att jag fått i mig massor glasbitar som så småning om skulle krossa mina inre organ, but i'm still alive, so far.. Och förhoppningsvis många år till, hehe..

På lunchrasten drog jag och Blomman på stan, hon skaffade sig ett fint linne. Själv så behövde man ett par nya hörlurar, till mobilen från början. Men smart som jag är insåg jagf att min mobil kanske inte håller för evigt, så känns onödigt att köpa ett par hörlurar till mobilen om den endå kommer gå sönder om ett tag, så aa gick till clhhaaes ohlsson och köpte en liten mp3, eller liten o liten, liten och kompakt kanske jag ska kalla det, rosa var den. Gick till en annan affär sen och köpte ett par asfina Paul Frank hörlurar till, yeah. Så fint. Och nej, jag är ingen pinklady men det kändes så rätt.. Men vad jag snackar om och om det är intressant är väl en annan fråga..

mp3n och hörlurarna



Nu är jag hos mannen som har stulit mitt hjärta. Han spelar sitt spel, jag ska plugga snart.. Prov i morgon, typ, läxförhörsprov.. men men, vi var ute och gick nyss. Hade självklart på mig de nya skorna..

easytone

Nää nu börjar klockan bli mycket, måste hinna plugga nu , ett måste att se Buffy sen.. ÄLSKAR SPIKE NUMERA.

Kommentarer
Postat av: Novembersara.

SV! Gjorde du? Gud vad kul! =D Hur fick du "tag" på honom då, om jag säger så? =) Eller besökte han din stad?

2010-09-24 @ 16:34:31
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0