The Colour Of Magic

Hej bloggen! Det var inte igår.. Känner att jag inte har haft något vettigt att skriva om, så vad ska man göra då? Skriva typ: Jag såg två bilar idag, fast egentligen såg jag fler fast jag kommer bara ihåg att jag såg två.. Intressant? Okej.. Fast om jag tänker efter är det väl på det viset jag skriver, idag har jag gjort det och sen gjorde han så ba..Typ, men det är ju för min egen skull jag skriver så jag kan minnas tillbaka en gång i framtiden.


Den här dagen kommer jag förmodligen minnas länge, för den här dagen ska jag verkligen ta vara på. I morgon åker min pojkvän till Syfafrika och ska vara där i två veckor. Jätte kul för honom! Han förtjänar verkligen allt roligt på denna jord. Men jag är så himla svag som person. jag har svårt att skiljas från den som betyder allt. Den enda. Kommer bli jätte ensamt. Hur hanterar jag den känslan på bästa vis? Ska jobba iaf, tänka på annat och göra något praktiskt. Men endå, minns när han var på Peace & Love, det var jätte jobbigt att vara borta från honom i sex dagar, eller när jag var på Emmaboda i fyra-fem dagar. Tjöt som fan.. Men det är nyttigt. Jag vänjer mig. Jag tror det är bra för oss att vara ifrån varandra ett tag. Och jag kan lova att jag kommer pussa och krama om honom extra länge när han kommer tillbaks. Men gud vad jobbigt att säga farväl i morgon, veta att jag inte kommer få vara nära mitt livs kärlek på ett tag.. Ska endå försöka göra något vettigt, plugga massor, läsa böcker, gå promenader och springa en hel del. Känner att det här blev väldigt skevt, men behövde verkligen skriva av mig.

På tal om något annat så har jag blivit färdig med min film i slutprojektet. Det är en film som handlar om en kille som gillar sina dataspel, och blir beroende, självklart kommer en vändning. Fummel. Skitsamma, den blev nog bra. Dock så tar det ett bra tag att ändra format på den.. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.



I kväll ska jag och älskling äta ute, sen bada och dricka vin tror jag. Haha, det lät rätt exotiskt. Men det är ju så himla mysigt tycker jag. Ser fram emot detta. Men endå inte, vill ju inte att det ska bli kväll och veta att det är sista kvällen på ett tag jag är med honom.. Fast å andra sidan vill jag bara att han drar nu så jag kan längta och räkna ner dagarna tills han kommer tillbaka.

Här nedan kommer en väldigt mäktig låt. Som får mig att tänka på, ja vem annan än min älskade? Han visade den för mig igår, vi båda gillar sån här musik. JA. Skratta om ni vill, håna oss, vi rör oss ni står still ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0