Idag köpte jag Bafucin för jag är förkyld

Hej.

Vad händer och fötter? Nä jag vet, den sög. Så gammal, men endå så ny i mitt huvud. Ja fan så är det, eller? Nä, precis. Jag är oerhört uttråkad. Kanske för att jag har suttit vid datorn enda sen jag kom hem, vilket var strax efter två, okej jag har väl gått till köket för att göra en toast, men vafan. Vad ska man göra? Orkar man ta tag i något? Nä. Vet inte om det beror på brist av motivation eller något annat skit. Men får tvinga mig själv att göra Naturkunskapsläxan jag har till i morgon, för jag vill ju göra Sushi glad. Präääcis.

Nu håller jag på att fixar låtar jag kan lägga in i min ämpe3 (mp3) för sen ska jag gå ut och rensa tankarna, det är skönt det med. Behöver det. Behöver även städa mitt rum, men får se..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0