14

Är glad! Vaknade klockan nio av att det ringde, tänkte att nu är det väl morsan som är i affären och undrar vad jag vill ha för microlådor inför den kommande väckan när jag ska jobba, men nej! Det stod "Oscar V min älskling" på displayen! Gud vad glad jag blev. Han berättade att de hade missat planet till Johannesburg och nu var de i Etiopien! De ska stanna där en natt tills nästa plan går i morgon. Men de hade iallafall fått gratis boende på hotell och flygbiljetterna också gratis, för det var inte deras fel att de hade missat planet. Så allt blir en dag försenat, men men. Men det löste sig ju. Alltså jag saknar verkligen han så himla mycket redan. Vet inte vad jag ska ta mig till (snart iallafall) , det har inte ens gått ett fjuttigt dygn sen vi var med varandra.. Men nedräkningen har börjat. Kommer bli så lycklig när han kommer hem! Hehehehh.. Men ja.

Igår då, följde vi med Martin till Ryd på fest i en studentkorridor, det var sådär, försökte ha roligt (vilket jag också hade många gånger under kvällen) men gick där och tänkte på mannen min. Pratade med honom innan de lyfte.. Men på något sett var jag väl wätt deep in my thoughts.. Vi gick en sväng till Herrgårn i Ryd, sen fick jag åka med min storebror hem till han. Är där nu. Blir att beställa en pizza när det öppnar känner jag.

Men vad ska jag göra idag då? Det är söndag. De flesta söndagarna brukar jag vara med Oscar. Hemma, se på film, mysa, inte göra ett skit typ. Men det kan jag inte göra nu.. Får komma på något.

Okej, de senaste inläggen har handlat om saknad, kanske blir lite för mycket för de som läser. Men jag bryr mig inte.

Ha en bra dag, om någon läser det här så att säga..

gölligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0