6

Yoo shoo.
Dagen var rätt lugn, varför? För jag hade inga lektioner.. Hade ju mediakommunikation som första lektion, men då var jag hos tandläkaren, sen skulle vi haft multimedia, men fick höra att den kursen inte börjar förän nästa vecka, så ja. Vad gjorde man istället då? Jo blev en sväng till Martin, för vem var hos Martin då? Jo det var ingen annan än Hannah! Hon kom hem från Sydafrika igår och har varit där i två veckor! Jätte kul att se henne igen.. Snacka om att Martin är glad nu när hon har kommit hem igen.. Och om sex dagar är det jag som är så glad! :)

Jag saknar min älskade pojkvän så jävla mycket. Vill bara vara nära honom, känna hans doft och hålla om honom, pussas och kramas med honom. Gahh, aldrig varit ifrån honom såhär länge, men det är ju nyttigt som sagt. En dag i taget..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0