30 november

Yoo and shoo

Sitter i skolan, kom hit för cirka 20 minuter sen, bussen var försenad, men men. Kaffet börjar svalna lite, men vad gör det? Det går fortfarande att dricka, och sen lär det ju bli en hel del påtår liksom. Värdet är underbart. Solen skiner på snön som glänser. Jag tror den glänser, hur fint som helst är det i vilket fall.


Vi fick nyss en ny uppgift på ljudmedian som vi ska arbeta med framöver, Att fånga en person. Det låter väldigt spännande, vi ska göra ett personligt repotage om denne, vilket kan bli riktigt intressant om man hittar rätt människa. Får spinna på vem jag skulle kunna fråga om jag får..

Har idrott och eftermiddag sen. HAHA oj, jag menade, har historia och idrott sen. Heheh. AA..

Efter skolan ska jag va med älskling va. Vi ska hämta hans syster på dagis, det ska bli kul. Sen ska vi chilla, eller jag ska väl det åtminstone, han har ju för himla mycket att göra som ska vara färdigt tills i morgon, men förhoppingsvis hinner vi spela lite ps3 och mysa också! Hahehe. Mjoo

aa

En gammal bild jag hittade på datorn, från när jag var i Marocko sommaren 2007.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0