12

Hej
Jobbet har gått bra idag, men det är lite kallt dock, men som tur är håller man ju igång hela tiden annars hade jag nog frusit en aning.
Efter jobbet gick jag hem ännu en gång, spöregnet kom efter tjugo minuter, men det var det värt, jo varför? När jag precis kommit hem och ska öppna dörren tar jag upp mobilen min för att kolla hur lång tid det har tagit för mig att gå hem, jo då ser jag att jag har två (!) missade samtal från älskling! Bad han ringa upp, och det gjorde han. Så himla skönt att höra hans röst. De verkar ha det bra, saknar min plutt!

Nu ska jag äta.. Vill föresten säga tack till min kära moder, hon gav mig uppmuntring för hon tycker jag är så duktig och går upp på mornarna, åker iväg och jobbar och går hem, uppmuntringen bestod av en mascara och ett armband! Tack mamma!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0