11

Aa tjaa! Gick och lade mig vid åtta tiden igår kväll, så nu när man fått i sig en kopp kaffe börjar jag iallafall bli skapligt pigg. Ska borsta tänderna snart och sen traska till bussen. Det är jäkligt skönt att åka buss på morgonen, då hinner jag vakna till, till skillnad när man åkte bil, gick upp fem min innan man skulle åka var på jobbet en kvart senare och då var de bara att börja. Yeah.

Har som sagt tänkt att gå hem idag med, wow! Eller? Har inget bättre för mig. Tror jag. Men det blir kul ju, askönt. Sen när man väl kommit hem kollar man hur många steg man tagit jämfört med dagarna innan.

Slänger in en mysig bild på mig och älskling

8 mån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0