1

Jag vet inte om jag sakta men säkert börjar inse att i morgon är dagen jag gått runt och tänkt på fleera gånger om dagen (överdriver inte) faktiskt står här runt hörnet. Har varje dag räknat ner från 15, 14, 13, 12, 11, 10, 9 o.s.v och nu är det 1, en jävla siffra emellan dig och mig, det känns helt fantastiskt, men lite ofattbart också. Så himla kul det ska bli, i morgon får jag träffa min älskade kille. YEAH.


Hur jag ska spendera en dag som denna? Jo är ju rätt schleeten, men när mor och far kommer hem ska jag äta lunch, dödshungrig. Sen ska jag banne mig ut på en promenad så jag kan bli av med baksmällan. Ska läsa veckorevyn sen, vila, läsa en bok och avslutar dagen med att se på Så mycket bättre, wiee. Sen när jag vaknar är det bara timmar kvar tills jag är hel igen, så ligger det till va.

Pz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0