Välkommen du, fina vår!

Nu är det första maj, oh herrens makaroner på en tallrik med flingor var fort tiden går! Nyss var det vinter och tjugo minus, nu är det grönt ute och ljust länge, rätt fint, eller nää, mycket fint!

Igår var jag och Max på stan en sväng efter skolan, jag har nämligen köpt hans gamle mobil då min gick sönder och han har skaffat sig en såkallad Iphone, gick iaf till Telia som låste upp den, wiie..

På kvällen vankades det grillning hos Oscar, humöret var väl inte på topp, men det kom igen. På stan skedde en drastisk vändning, tack grisen :) Men egentligen bryr jag mig inte, lite skrattretande bara, jag fyller 20 år snart, är inte fjorton längre. Ja.

Satte oss på 55an, sen bar det av mot Ågatan, och till sist Pitch. Skulle egentligen sova hos Jossan och Dennis i stan, var på väg att ta ut en hundring för att gå och köpa en kebab, men då möter jag Gabbe himself så vi tog en taxi hem till Gettot, slocknade på en gång typ.

Nu väntar jag på min babyybooboy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0