Omg

Jaha, det var inte såhär jag ville inleda mitt inlägg, men, jag hade faktiskt suttit och skrivit ett par rader, ja rätt många faktiskt och då råkade jag göra något så allt försvann, typiskt.Borde börja skriva mina inlägg i Word i stället, smidigt va.

I lördags var det Bob Marley Memorial i Skärblacka! Det var magiskt. Vi hade underbart väder hela dagen! Vi tog tåget i från Linköping runt halv 12 och var framme cirka en timme senare, vi satte oss på en filt i solen, I den stekande solen! Det var verkligen hur varmt som helst! Sjukt nice! Mina kalla öl som låg i väskan bland isblocken smakade kanon. Hur många människor som hade tagit sig till Blacka vet jag inte, men mina ögon skådade otroligt många!
Artister som spelade var bland annat Kalle Baah, Syster Sol, Kapten Röd, Gräsrot, Jubal m.m helt fantastiskt!

Annars har jag mest chillat, varit med min tullegulle och gott i skolan. Det är rätt nice! Jag och Jossan gjorde en flummig liten videoblogg idag i skolan, den kommer här, tog den från Jossans blogg :)


Enjoy, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0