Yo

Gårkvällen, vad ska man säg? Började hemma hos mig med en skaplig summa från klassen, samt älsklingen och en till. Sen bar det in till Trädgårn, jag och Matte stod där framme och sjöng till Governoren, haha nice ju!
Trots det dåliga vädret var det endå kul. Mindre roligt blev det på hemfärden och ännu värre efter jag gått av bussen. Men det är ordnat nu. IT'S HARD TO SAY I'M SORRY.

Nu har jag varit vaken i ungefär en timme, har duschat, klätt på mig, sminkat mig och druckit massor juice, nam nam. Snart ska jag få skjuts av mor min in till skolan för att kolla på treornas utspring. Om ett år är det min tur, då ska jag fan springa ut med ett leende på munnen, ingen ångest över skit som ej är slutfört, så det så!

Vet inte om jag ska ut i kväll, i skrivande stund så känns inte det så värt för min del, är inte sugen. Får se hur det blir. Kanske studera istället?

mn
Gammal bild, 2008 22 augusti på väg till Martins födelsedag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0