yo dudes

Sitter i mitt rum och sörplar på mitt te som är i smak av persika! Nam nam för själen, it makes me feel calm. Har inte gjort något vettigt alls idag sedan jag kom hem från skolan lite efter skolan. Eller jo, jag gjorde en pizza som smakade amazing! Nice ju. Kan vara för jag tänkte på pizzor innan. Fick nyss däremot världens sug efter att göra klart minst en eller två skoluppgifter så jag kan jobba järnet i morgon i skolan! Sjukt att jag känner så, kanske Ebba som har börjat mogna? Tror inte det men kan låtsas. Jag åker hur som helst in till skolan med far min tidigt i morgon, tror jag kommer få en hel del gjort om jag sitter i skolan från halv nio till åtminstonde klockan två.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0