pilkastning är kul, men inte när pilen försvinner..

Hej där. Undrar vad som egentligen har hänt med min dator. Det går inte att trycka på knappen som ändrar till stora bokstäver, eller jo visst går det att trycka på den, men händer det något.. Nae. Så i stället får jag trycka på caps lock varje gång jag behöver skriva med stora bokstäver. Inte heller går det att göra utropstecken eller frågetecken. I-landsproblem, elller.. frågetecken.

Hur som helst så ligger jag i min säng nu, känner ensamheten i rummet, det är kallt och tyst. Men det är lugnt, jag fixar det här, jag fixar det. Behöver städa mitt rum, det ser förjävligt ut.. Okej, jag kanske inte spenderar så mycket tid i mitt rum längre men, det är inte trevligt att vistas här när jag väl gör det, varför... frågetecken. Jo för det är stökigt, måste bli bättre på det där med att städa rummet, men en sak vill jag säga. Jag har inte alltid stökigt i mitt rum, naee för när jag har främmande så ser jag till att det är städat och fint. Men ska fan ta tag och städa det någon dag, så jag kan få ha det lite fint ibland. Vet inte om det där med stökigt rum är I-landsproblem nummer 2.. men men..

Ska väl släcka ner snart och försöka sova. Men känner att jag måste bli liite tröttare, så jag förhoppningsvis slipper att stirra in i väggen ett tag.

I morgon är det måndag, eller teknisk sätt så är det väl det i dag, hur som helst är det en vecka kvar tills jag börjar jobba. Hoppas de fyra veckorna går fort, för efter det så har jag en hel del att se fram emot, som Emmaboda, sova, njuta, Stockholms skärgård..frågetecken, kanske Way Out West m.m..kul.. Fyller 20 dagen innan jag slutar iaf.

men på tal om i morgon, i morgon blir det ett ärende på stan. Fixa en grej, ett måste... får även träffa min pälski som jag inte har träffat på fem timmar, I-landsproblem nummer tre eller... frågetecken..

Nu ska jag försöka värma mina iskalla fötter och se om man kan hitta något tidsfördriv på någon hemsida tills det är dags att släcka..

ebbi






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0