I'm back again

Hej!
Hade det helt fantastiskt i Sicilien. Onödigt inlägg då jag inte hinner berätta något om det, eller något över huvud taget typ. För vet ni vad? Jag ligger på altanen och scteker. Har beslutsångest. Om jag ska ta några öl och lägga de i kylen, eller om jag kanske ska springa sen. Fast nu kom jag på att jag har mina springskor hos Oscar, he he. Skiter it. Bira i solen. Jag njuter.

Uppdaterar mer sen iaf, about what's going on in my life and how it was during our Weekend in Sicily (did I spell it right?) Anyways.

Heråå

Njut av den vackra solen, jag ler när jag hör dig säga orden. Vi är här för varandra och vi lär från varandra, tar DU hand om dig själv så tar du hand om alla andra! (Kultiration <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0