Dimmiga dar

Vilka dagar de har varit på senaste tiden! Det började i fredags då Linnea hade party, kvinnan hade nämligen kommit hem från Norge, det var fint. Satt på hennes balkong hela kvällen och snackade, drack, rökte och skrattade. Kul att träffa dig igen Linnea, det var verkligen länge sen!

Lördagen var inte lika kul, eller varför ljuga när man kan tala sanning? Den var fin. Vaknade upp hos Oscar, vi chillade hela dagen, var med hans lillasyster lite och så, på kvällen spelade vi Kubb! Jävla kul de där pinnarna! Avslutade kvällen framför tvn , Pirates of Carribean.

Söndagen spenderades här, var vid poolen som blev färdig fär säsongen, åkt till Shell och pumpade badsofforna, eller vad de kallas, dock var det inte varmt i vattnet, 15 grader exakt, vi blev med andra ord inte långvariga i vattnet, hehe.

Igår var det skola en sväng, satt kvar där rätt länge faktiskt, sen drog jag hem och gjorde mig iordning. Blev till att hetsa rätt mycket för skulle in till stan igen, till Abisko, brursan ni vet. Där förfestade vi ett gäng. Sen drog vi på Måndagsklubben! Jag och Jossan stod i kö i 2,5 timme. Var det värt det? Jo men visst, varför inte. Blev ett gäng Coronas där inne och träffade some nice buddies. Drog en Hakepi, innan jag och Jossan gick till storebror och sov.

Idag är jag seg. Men glad! Väntar på att darling ska ringa. Saknar hans vackra röst.

Puss hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0