Varmt fan

34 grader, varmt.

Stan idag. Klippte mig. Färgade håret. Nice. vart nöjd med det hela, very nice. Sen drog jag en sväng på stan, hittade lite impulser.

Vid bussen träffade jag Carl, Joel och Agge, hängde med dom till Ekholmen ett tag. Sen drog jag hem, de till sig.

Jag somnade. Vaknade av att en viss mamma gick med världens tyngd i fötterna utanför och desutom kom in två gånger när jag bad henne att lämna mig i fred, det resulterades av en arg, tjurig och irriterad Ebba. Jag blir förbannad när folk väcker mig ur sömnen.

Ska träffa Jossan sen och dricka lite. Men tror inte det blir något krogbesök för min del. För jag är skittrött.

Jag längtar så himla mycket tills i morgon, gissa varför? Då kommer min underbara, saknade Tulle Gullis hem! Har saknat honom så mycket. Inte van vid att vara ifrån honom, rätt hårt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0