Oh susie tiden läker sår

Nu är det helg, otroligt fantastiskt. Helgen invigdes med en bira i handen, sen fick vi fint besök. Min farmors bror kom hit med fru, barn och barnbarn. Det var jätte fint. Han liknar verkligen farmor så himla mycket, i ögonen, munnen, sättet att prata och även hur de formar vissa ord, sjukt. När vi satt där och pratade så insåg jag hur mycket jag saknar min farmor och hur mycket hon har betytt och betyder för mig. Farmor var min bästa vän, till henne åkte jag till flera dagar i veckan, för att vila, äta, prata se på tv. Vi var båda väldigt lika i sättet, så rätt som det var kunde vi ryka i hop. Men nästa gång vi möttes var allt som förut.

När de hade dragit till hotellet vilket var vid 22 någon gång så gick jag och gjorde mig i ordning, 22.30 somnade jag, vaknade 08.00 i morse, kunde inte somna om, så har varit uppe sen dess, käkat nudlar och så.

Nu tänkte jag gå ner och duscha, även göra mig iordning and stuffs.

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0