live your life, take care of your age, have fun.. yeah right

hey ho.

jag kom precis hem från stan. hängde med hannah och martin. den fina stunden jag hade med dem inleddes på ekoxen, tog oss varsin öl och pratade, sen reste vi på oss och styrde våra fötter mot trädgårn, det vankades utomhusbio, baksmällan, nice. synd att den började när jag skulle dra hem dock, men det gör inget.

anledningen till att jag skriver detta inlägg är för att det är mitt sista blogginlägg som tonåring. det är blandade känslor kan jag lova.. men det blir väl kul, i guess.

känner på mig att morgondagen kommer bli bra, hoppas det går fort på jobbet. tror faktiskt det. sen ska jag hem och bli firad med familjen, oscar kommer även. wie. det kommer bli fint.

ja.. detta inlägg lider mot sitt slut..
likaså min tonåring som susa förbi
den bara gled förbi
här stod vi
i dimman
som den en gång var
vad finns kvar
minnena av
hur det en gång var.

h<ve
förra sommaren, inte ens 19 år
ss
men den här då, sommaren 2008 på tolsvlaget, 18 år välkomnades

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0