Emmaboda idag!

Hej!

Hänt lite de senaste dagarna, eller ja.. Fyllde år i torsdags, 20 bast nämligen! Det var helt okej. Dagen efter min 20 års dag som förövrigt bestod av tårta och grillning slutade jag att arbeta, det hurrade jag för, som in i!

Efter fredagen nalkades lördag. Då var det party, och innan partyt drog igång så gjorde jag min debut på systemet, det var rätt häftigt faktiskt, fränt. Kommer man någonsin vänja sig av att gå bland deras sortiment och frenetiskt söka efter något flott vin? Ehh..

Annars har jag mest spenderat dagarna med Oscar. Det har varit lika fint som alltid. I måndags drog vi till Måndagsklubben. Det var kul!

I går så vart det ett besök på Kolmården, det var trevligt! Vi spenderade två timmar inne i Tropiqariumet (stavning?) , det var jätte häftigt. Avslutade med en sväng i Safariparken, inte varje dag man får höra att två jakthundar rymt och trott att det är älgjakt, och jagat älgar, det resulterade med att vi såg en älgmor med unge bli jagade av en zebra (de hade på något sätt hamnat i fel område)

I dag åker jag till Emmaboda, lite kul, lite spännande och lite läskigt. Men det kommer bli kul tror jag. Kommer sakna ihjäl mig dock. Men det rer sig,

växthus

växthus


växthus

växthus

växthus



Lite pics från i lördags då. Kände att det behövs lite bilder i min allt för tråkiga blogg.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0