Häll yes

Om man snackar om något som är bra (tillexempel) så kanske någon säger något som en annan håller med om, man brukar (eller vissa brukar kanske jag borde säga) ju säga hell yeah då, men jag tycker man borde säga häll yes. Eller varför inte säga häll gäss? Eller häll glass på mig. Asfränt ju.

Mitt rum börjar bli stökigt, jag fryser om fötterna och är ute i sista sekund med allt, allt är i sin vanliga ordning. Lika bra det kanske. Eller vad säger man?

Drog ut och åkte pulka förut med Oscar, eller åkte och åkte. Vi snackade mest, som vanligt, Sen tog vi ett åk innan vi drog åt olika håll. Egentligen så borde man inte frysa (nehe, sa jag inte att jag gjorde det? Då gör jag det nu) lika mycket nu när det bara är -2, men jag gjorde det. Om fötterna iallafall.. FINT




fina
Hittade världens finaste bild typ, som fick mig att tänka på annat. Vackra saker, drömmar, kärlek, harmoni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0