En dag på Ikano

I morse blev jag väckt runt halv 9, torr som ett as i käften, reslutatet av gårdagens vinhävande (men det var det värt) . Somnade om i 10 min och drömde om hur jag drack äppeljuice med diverse folk från klassen, stört. Sen fick jag hur som helst skjuts in till Ikano av min bror som jobbar där ute. Dock så öppnade Ikano klockan 11 och jag var där vid 10, men det var lugnt. Gick runt på Ikea i 20 min, höll på att inte hitta ut först men det ordnade sig. Sen köpte jag en pepsi och satt på en bänk i ca 40 min och lyssnade på musik, soft.

När Ikano öppnade så traskade jag runt där i några timmar, i diverse affärer. Och jag är faktiskt stolt över mig själv som gick där ute själv, för jag är rätt folkrädd. När jag stod i kön och skulle betala diverse grejer var det som värst, började typ darra och shit. Avslutade med en french hotdog, sen gick jag ut och då stod bussen där, sweet.

Ska träffa Oscar sen. Kul kul, får se vad vi hittar på för spännande. Men innan måste jag äta och duscha känner jag. Lite musik till det sen kör vi haha.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0