Då och så

Hejsan. Klockan är cirka halv 4 nu, eller tre minuter över då, men ja. Igår vaknade jag i denna tid, och idag gick jag upp tio i tre, så en liten skillnad är det iaf. Bra där!

Mitt rum börjar likna en slags katastrofal miljö för pedanter, eller det gjorde det visst för länge sen. Måste iaf städa en hel del känner jag, ta bort massor burkar, damsuga, ta en disktrasa och få bort allt man spillt och så.

Lyssnar på Lars Winnerbäck nu, ägig! Kommer faktiskt ihåg när jag lyssnade på Lasse första gången, det var väl 97-98 någon gång, jag Ebba, lillasystern hängde gärna efter sin bror med vänner, för det är ju rätt fränt, och kul ju. Så jag går ner till datorn, där min äldsta bror Henrik sitter med en kompis, de skulle ladda ner musik. Sen frågar hans kompis om han hade hört Lars Winnerbäck, och det hade han inte. Och då laddade dem ner en skiva. Kommer inte ihåg ifall de lyssnade på någon låt innan eller så, men jag minns iallafall att dom första låtarna jag hörde var "Jag vill gå hem med dig" och "Elden" Fint. Kommer även ihåg 2004 då jag var på min första Lasse konsert, jag Anna och Louisa. Vi hade sett fram emot den i flera månader, sen kom äntligen september och vi begav oss till Cloetta Center, fan vad mäktigt :)

1,5 timme senare.. Helt plötsligt gick jag ifrån skrivandet för att leta efter Lars Winnetrbäck biljetten som jag har någonstans, men hittade den ej, hittade däremot en massa annat, hur många brev från när man var liten, teckningar från när man gick i låg och mellanstadiet, bilder och så, älskar den lådan. Kallar den för nostalgilådan, haha!

Nu håller jag på och tar kort till saker som skall in på Tradera. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0