Solen skiner och smälter våra kalla hjärtan

Idag när jag vaknade och kollade ut genom fönstret så såg jag att solen skiner över Linköping stad. Hur underbart fantastiskt är inte det?! Jag är jätte glad, och inte nog med det. Det är bara -3! Så jag antar att det måste vara skapligt varmt med solen skinandes på en. Så jag funderar på att ta en promenad (kanske iallafall, okej någon bad mig göra det) eller varför inte sätta på en kopp kaffe och sätta mig med jacka, mössa och vantar och njuta av den härliga solen skinandes i ansiktet? Mmm vad nice.

Hur som helst ska jag snart gå upp och käka lunch. Icas kebabpizza med Ekholmens pizzerias kebabsås som blev över sen igår. Kan bli gott, kul ju.


Här kommer en tung låt btw, lyssna på den! Peace


Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

Har ingen aning om vad han sjunger... men ändå är det en mycket fin låt..

2010-02-26 @ 21:40:52
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0