Lazy monday

Otroligt seg dag. Vaknade för första gången klockan 6 i morse, törstig som attan (fult utryck(törstig som attan haha)!) och hostade som tusan (låter lite bättre kanske) och kände mig lite sjuk sådär. Men efter att ha besökt vattenkranen gick jag tillbaka till sängen och somnade om. Helt fantastiskt. Vaknade därefter up vid 11 någon gång. Och dagen har bestått av att dricka te, äta, sitta vid datorn och se på tv.

Jag saknar någon. Väldigt mycket. Vem kan det vara? Ja vem kan det vara, hehe :) Saknar dig. Ville bara skriva DET. Fattar ni? Bra. Tänkte väl det.

I morgon ska jag ta tag i diverse skolarbeten, göra klart dem och sen njuta av lovet, på riktigt. Okej snälla Ebba (ber till mig själv?), ta tag i ditt liv och gör detta, jag vet att du kan! Yes I can. Jag fixar det här, det är lugnt va.

Så ska det låta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0