Hej!

Jag har ont i huvudet, har tung andning och torra läppar fryse även lite och känner mig rädd . Eller rädd kanske är fel ord, men ett obehag, så känner jag jämt jag har minsta lilla sjukdomen. Hypokondrikern. Tur att det inte är värre för då hade jag väl fått panik på köpet..

Har precis sett på Yes Man, den är jävligt bra. Pepp! Är dock så jävla hungrig nu, helt stört. Skulle vilja ha en stor fet kebabtallrik från kebabbaren eller Hakepi, men egentligen går det bra med inpricipt vad som helst azz. Hehe.

Ha det så bra. Nu ska jag nog lägga in en saftig bagett i ugnen, om nån inte skulle förbjuda mig till att inte göra det så skulle jag ju inte det. Om ni ville veta.

Ha det bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0